19 iul. 2013

Avem o tara frumoasa, continuarea o stiti

Ma gandeam sa merg in weekend la Mogosoaia. Cu trenul. Ca doar avem ce vizita, ca doar huliti mai sunt cei ce au tupeul sa-si petreaca vacantele in alte tari cand noi avem atatea si atatea minunatii de vazut la noi in Romanica. Asta cu hulitul celor ce cuteaza sa plece in concediu sau in weekend-uri in strainatate e un curent des intalnit printre blogării aceia care se duc sa "dea o tura" si sunt niste neintelesi de catre cei care isi urca fundul in avion si aleg sa-si risipeasca agoniseala de un an in locuri in care sunt respectati ca oameni.

Asa ca ma gandeam sa merg si eu cu trenul la Mogosoaia. Spre surprinderea mea, pe infofer chiar apar curse de cateva ori pe zi.

Incercand sa aflu daca este realmente posibil acest lucru, dau peste urmatoarea intamplare:

"Noi am ajuns la Mogosoaia cu trenul, si cu ocazia asta vreau sa spun ca am asistat la un incident nefericit la coborare in halta Mogosoaia: noi eram vreo 70 iar trenul a stat mai putin de un minut, astfel ca o parte din colegi n-au mai apucat sa coboare, fiindca trenul s-a pus in miscare; in plus doua colege au sarit din trenul in mers si s-au lovit cam rau. Eu nu-mi imaginez cum se poate intampla asa ceva: conductorii nu se uita sa vada daca mai coboara inca lume din vagoane? Sau poate se cred in vestul salbatic unde era cool sa sari dintr-un tren in mers? Fiindca in zilele noastre nu e prea cool, credeti-ma, cele doua fete se puteau rani destul de serios. Iar ceilalti colegi nu stiu ce au facut pana la urma, sper ca n-au ajuns la Urziceni in trenul cu pricina…"

De aici.



Niciun comentariu: