13 iul. 2013

Girls

Niciodata nu am fost mai mandra ca femeie de un serial. De fapt, Girls e despre si pentru fete, dar nu ai cum sa il urmaresti si sa nu iti aduci aminte de perioada aceea de dupa adolescenta, dar dinainte de womanhood. Nu pot decat sa regret ca nu exista acest serial "pe vremea mea", ceea ce nu ma impiedica sa il urmaresc acum cu fluturi in stomac si un nod in gat. Din dorinta oamenilor de a gasi corespondente si de a baga totul intr-o categorie, a aparut la un moment dat o comparatie ubicua - cum ca Girls ar fi o varianta mai nu-stiu-cum (mai inteligenta, mai spirituala, mai tinereasca, mai realista) a serialului Sex and the City. Mie mi se pare o comparatie fortata, singurul criteriu de asemanare fiind ca e tot cu un grup de fete in New York, dintre care una e mai importanta. Nu-i asa ca suna tâmp?

In orice caz, daca ati fost vreodata o fata de 20+ de ani macar un pic inteligenta si un pic dezorientata intr-un oras mare - nu o fi Bucurestiul un New York, dar merge - e musai sa va placa Girls.

Nu stiam pana astazi ca exista o serie Inside the Episode, in care creatoarea serialului, Lena Dunham, vorbeste pe scurt despre fiecare episod. Mi s-a parut minunat.

Va las cu explicatiile ei pe marginea episodului meu preferat (nr. 5 din seria 2), atipic pentru restul serialului:


Niciun comentariu: